lördag 1 februari 2020

2020 Januari



gott nytt år
hoppas att det blir ett gott år
2020
------------------------------


 trettondagsmiddag hos Larsson´s



nu är glada julen slut slut
julegranen kastas ut ut..........

--------------------------------

jag och Maggan var på bio 
" en del av mitt hjärta"
------------------------------



Gunnar kör med bilar


medan syrran hjälper mormor
att städa


sedan bjuder A på mat i "sitt rum"


vi bygger en bro för legogubbarna


G vill visa sina tänder


och sen blir det riktig mat i köket


torsdag den 16 var G på ögon
för att kolla om han skelar
och då är A hos oss
Att måla tycker hon är kul


vi tränar att ha kalas och äta tårta
för snart är det dax på riktigt
Stina den 18 och A den 25


busar i morfar´s knä


målar
-------------

Så är det dax för Stina å fylla år




vi åkte dit med "tårta"


och paj...


och Gunnar var glad som vanligt


A tände ljuset, med hjälp av morfar


efter kalaset var jag till
Sandrasnagleri


lite snö kom det denna vecka


poppade majskolven 
jag fått i julklapp,
inte god


Dagen före A fyller 3 år
var jag å Sandra
på Donken med henne


 och Leo´s lekland


jättekul


armarna i luften....


tittut...


byggde med stora lego
innan det var dax att åka hem


Så kom den stora dagen
då prinsessan fyller 3 år
med paketöppning



och prinsen var oxå med


och fikabuffen var
kunglig






tack för att vi fick komma på din dag!!!


" mercan " fick nya ägare :(:(
------------------

kaffe hos Janne å eva med
fotovisning
de har varit till Thailand
--------------------

sista dagen denna månad var jag på lunch
med Eva på Wa sushi
Jättemysigt!!!!
--------------------------------------------





och mina älskade barn och barnbarn
kom förbi på middag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar